Vår!



Efter en jättetrevlig Valborgskväll tillsammans med Philippa, Jackie och våra män, sitter jag idag ute i solen med en bok och njuter lite. Försöker ignorera den härliga migränen som smög sig på redan igårkväll, har ju inte tid med migrän när jag ska undervisa ikväll. Edvin åkte till Norrköping imorse med några kompisar som ska måla lite på det lagliga klotterstället, Edvin själv agerar nog kameraman.

Denna veckan har varit så sjuuukt nice och slapp och lär inte bli så mycket hårdare än såhär heller. Två lediga dagar, imorgon har jag läkartid på morgonen och sen kolla på treornas genrep (de ska iväg på turné). Bara fredag är normal denna veckan. På söndag ska jag och tre till från skolan fotograferas till den nya katalogen. Spännande!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du instagram? :)

Svar: Japp: niclerydell
The one and only

2013-05-08 @ 07:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0