o b e y



Det är lördag! Och det är inte vilken lördag som helst. DET ÄR EUROVISION SONG CONTEST IKVÄLL! I ett år har jag taggat inför denna dagen då ESC äntligen är i Sverige. Det är så jäääkla fett! Dessutom har jag en klasskompis, Alina, som är med och dansar i mellanaktsnumret. Så kul! 
 
Idag var tanken att jag skulle träffa Noak, men ställdes in i sista sekund, så istället har jag städat min lägenhet. Det gick sådär... har fortfarande inte kommit ikapp sen Marlene och co var här förra helgen och stökade ner, haha. Diskberget är iallafall mindre och nu finns det ingen mat på golvet. Gött! Just nu kollar jag bara på tv och njuter av att inte ha några måsten. Väntar på att sjuke Edvin ska komma hit och hålla mig sällskap och mata mig. Jag är hungrig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0