Måndag



Just nu sitter jag på tunnelbanan och är på väg hem från jobbet på Lidingö. Det gick riktigt bra och snart är mina tjejer redo för show. Bara en och en halv vecka kvar! Pirrigt :)

Idag fick jag mig en sovmorgon, bland annat för vi inte har nån lektion kl 9 längre, men också för att jag hade telefontid med min kirurg, så skulle inte hinna till den andra lektionen ändå. Shit, jag kanske ska opereras i sommar. Ta bort min "extra muskel" vid hälsenan. En operation som görs så sällan som en gång vart tionde år. Nu är det bara upp till mig att bestämma mig för om jag vill eller inte. Det är ju inte riskfritt precis.

Hursomhelst ska jag nu hem och ta hand om min sjukling till pojkvän som antagligen blev smittad av Liam i helgen. Stackarn har ju verkligen inte tid att bli sjuk... kanske om jag kramas lite med honom så blir han bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0