Kristihimmelfärdshelg












Denna helgen har det varit FULLT HUS hos mig. Marlene och David kom hit med Leo och Liam i torsdags och stannade hela helgen. Så jag och Louie som är vana vid bara Edvin som besökare fick verkligen anpassa oss rejält. Jag och Edvin sov på en uppblåstbar madrass i vardagsrummet medan den lilla familjen fick trängas i mitt sovrum.

Helgen fylldes med Skansenbesök, promenad genom Stockholm, playstation spelande och massa lek på lekplatser. Det har varit en riktigt trevlig och mysig helg, förutom ett minus: barnen vaknade 06.00 varje morgon. Så idag har både jag och Louie legat helt slutkörda och sovit för det mesta. Nu kommer jag sakna dom två små grisarna enormt, men räknar ner tills jag får träffa dom igen som blir om ca tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0