esc







Igår var det som sagt Eurovision song contest och det kollade jag på tillsammans med min baby som var SUPEREXALTERAD ;) Nej, men han tyckte faktiskt det var bra. Och det var det fram tills röstningen. Jag hade klätt mig perfekt för kvällen: glittertopp och mjukisbyxor.

Jag tyckte Robin var så jääävla bra och var helt säker på en första, andra, eller tredje plats. Så när vi slutade på en femtonde plats kan ni ju gissa min besvikelse. Satt och svor åt varenda land som inte gav oss poäng och blev ännu mer förbannad när Grekland fick 12or. Jag fattar ju att Danmark kunde vinna, det var bra, men att det gick så bra för många andra gjorde mig skitsur. Själv röstade jag på Nederländerna och Rumänien. Sen måste jag ju bara berömma mellanaktsnumret. Loreen och sen Sverigemedlyt. Fyfaaan vad braaaaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0