Västkusten





Och så var man i Göteborg! Tiden bara flyger förbi när man har roligt... eller? De senaste dagarna har varit så jäkla långa och tråkiga. Edvin jobbade torsdag och fredag och med min nyopererade fot varken kunde eller orkade jag göra något. Låg i soffan hela dagen eller så gjorde jag situps typ. Men idag tog jag mitt pick och pack och drog ner till västkusten.

Planen är att stanna här resten av juni (med stora förhoppningar på att baby kommer ner hit ett par dagar så jag inte dör) och sen åka tillbaka till Stockholm för att jobba på Mingla hela juli. Nu när jag är i Göteborg ska jag försöka träffa så många jag kan och orkar med denna foten. Tar bort bandage och stygn om lite mer än en vecka, vilket ska bli sååå skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0