Sommarlov



Ååååh, det är min andra dag på mitt sista sommarlov och jag har idag bestämt mig för att ta det så lugnt jag bara kan. Vaknade vid 11 men gick inte upp förrän 12. Har duschat, ätit och städat i långsam takt. Det är precis vad jag behöver efter en intensiv tid i skolan och en helg instängd på Dieselverkstan.

Igår träffade jag min älskade Parisbo Lovisa som äntligen har kommit tillbaka till Sverige på en kort semester efter 7månader i Paris. En dag på Söder som vanligt när vi träffas och sen chipsätande i min soffa framför Vänner på kvällen. Underbart. Idag åker hon till Göteborg där vi möts igen efter min operation.

Nu ska jag fortsätta kolla på Project Runway, äta lunch och ikväll ska jag äta chips och/eller kladdkaka med Edvin. SOMMARLOV ÄR BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0