Kanelbullens dag

Hejhejhejhejhej! Ja, ni kan ju gissa varför jag inte har skrivit denna veckan. Det har varit fullt upp i skolan, på jobbet och när jag har haft en lugn stund har jag bara varit med baby. Det var trist att lämna KHiO, riktigt trist. Älskar ju deras lektioner, deras lärare, deras salar, gym och bastu... men de har tyvärr inte min härliga klass och min fina pojkvän där. Så därför har det varit skönt att komma hem.
 
Nu däremot är jag på snabbvisit i Göteborg. Asta gick ju bort för drygt tre veckor sedan och nu är det dags för begravning (det var fan på tiden, varför väntar man så länge?). Jag åker tillbaka till Stockholm imorgonkväll igen.
Kanelbullens dag idag! Jag har tryckt i mig två stycken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0