Fin besök från Bästkusten

Hej på er! Ligger helt död i min soffa efter en rolig utekväll med de bästa igår. Lovisa och Miranda är i Stockholm på en sista visit innan de drar och bor i Paris. Så himla kul att få träffa och kramas och prata med dom. Önskar sååå mycket att de bodde här. Min kväll fortsatte sedan på Spybar tillsammans med baby och hans vänner, men Spybar är ju verkligen inte bra enligt mig (jag har varit där två gånger och båda gångerna har det varit för mycket folk, dålig musik och oskönt folk. Sen kan ju jag alltid ha roligt när jag är med baby (seriöst, kan typ inte komma på en utekväll med honom som har varit tråkig), men vi båda tröttnade vid halv 4 och drog och käkade på Mc donalds istället. Så förutom Spybar så var det en bra kväll med bra folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0