Stockholm imorgon!

Då var vistelsen över för denna gången. Snabbt, men inte helt smärtfritt har det gått. Dagen har präglats med allt ifrån Ikea-häng med morsan, till fika hos farmor och till sist lite alkohol med några härliga brudar på Restaurang Viktoria. Kom alldeles nyss hem och ska sova mina 10h som jag behöver varje natt, men inte alltid får, haha. Imorgon blir det upp i relativt ok tid, duscha, packa, umgås med morsan och till sist ta mitt pick och pack (Louie och Pancakes) och åka tillbaka till huvudstaden där det blir mys med en viss handikappad :) Längtar lite faktiskt.

Puss och godnatt på er. Göteborg, jag kommer snart tillbaka, no worries.


Jag och underbara Joshi som var med ikväll. Detta var säkert... 2007?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0