L to the ördag!!

Tjatjaaaa! Då var det lördag. Fyfan vad skönt! Denna veckan har gått sjukt fort, men det är ändå riktigt gött med helg faktiskt. Det har varit så mycket som har hänt, så mycket intryck och saker att smälta, så det är skönt att kunna ha några dagar då man inte gör någonting alls. Som idag! :)

Idag ska jag bara städa lite, åka förbi Forum Nacka för att handla lite, sen ikväll är det Melodifestivalfinal. Ooopaaa! Min bästaste vän Philippa ska vara med och dansa i öppningsnumret så det får man aaabsolut inte missa! Tyvärr åkte ju Youngblood ut förra veckan, så ikväll kollar jag bara för att se öppningsnumret.

Nu ska jag ta och börja fixa mig lite och röra mig mot Forum.



Är så himla glad att min bebis är tillbaka från sin långa semester i Göteborg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0