This is it

Jag har tagit mig en liten paus från fotbollen idag och istället ägnar jag mig åt att kolla på filmen "This is it" som går på 3:an idag. Jag har sett den förut, men jag får lika mycket gåshud varje gång jag ser den. Michael Jackson, vilken jävla man. Vilken inspiration han är/var. Han var helt fantastisk. Och vilka dansare han har bakom sig! Vilken dansare han själv var! Sitter nu med tårar i ögonen när han sjunger "I just can't stop loving you", åh, han var så bra. Om jag fick välja en sak att jobba med i mitt liv, så skulle det vara att få jobba som dansare bakom Michael Jackson. Vilken ära alltså.

Imorgon är det tre år sedan han dog. Så fruktansvärt tragiskt att han skulle gå bort så tidigt. Alldeles för tidigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0