Midsommardagen

Hej på er. Hoppas ni är riktigt bakis efter gårdagen och att ni festade ordentligt. Det gjorde inte jag! Istället mös jag hela dagen med min fine kille. Hans planer förändrades efter hans knäoperation och jag skulle egentligen ha barnvaktat, men familjen bestämde sig för att ta med sig kidsen på festen istället. Så jag och baby var med varandra istället. Vi satt och käkade frukost i solen, lunkade (baby haltade) till Vasaparken där vi satt en stund innan vi gick hem och han ville spela Diablo (med min tilllåtelse). Jag sov ett par timmar och sen grillade vi, kollade på fotboll, film och sen sova. Rätt lagom tycker jag. Passar på att vara med honom så mycket som möjligt innan jag åker till bästkusten och jag inte får träffa honom på tre veckor typ. Argh, hur ska man klara det då?!

Anyway. Nu är jag hemma hos mig, har nyss duschat och gjort mig i ordning. Ska in och möta baby för att ta oss vidare till en polare och kolla på fotboll (...mycket fotboll...).



Kommentarer
Postat av: Syster-yster

Ahhh sluta kalla honom baby, blir tokig, det låter så töntigt.... Kan du inte komma på något bättre..?

2012-06-23 @ 21:20:50
Postat av: n.

Sv: HAHAHAHAHHAHA, Orka bry sig, hahaha. Låt mig vara töntig. (Jag varierar faktiskt mellan pojkvän, hjärtat, baby)

2012-06-24 @ 18:41:54
URL: http://nicle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0