HEJHEJHEJHEJ

HALLÅÅÅ! Sorry för att bloggen fick hållas lite, jag har haft fullt upp. Shoppat lite för mycket, kollat på lite för mycket fotboll, fikat lite för mycket, skaffat gymkort (yes, you heard me), umgåtts med världens bästa kille och bara njutit av ledigheten. Jag har barnvaktat ett par gånger, men annars har jag varit väldigt ledig. Och juste! Hade ju föreställningar med mina elever förra helgen. Det var ruskigt roligt! Får försöka lägga upp lite filmer från showen när jag har ork :)

Denna veckan blir ungefär likadan som förra veckan. Jag har kollat på varenda match i EM (skyller på killen, trots att jag faktiskt kollar när han inte är med också...), imorgon ska jag luncha med Evelyn, gymma och krama på baby som ska operera sitt knä imorgon. Jag ska ta och skärpa uppdateringen. Promise! Nästa vecka bär det av till Göteborg.


En bild på mina elever som jag hittade på min dator efter att de skulle låna den för att ha musik när de repade utan mig... Har lärt mig att inte låna ut datorn till barn under 16år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0