8:e juni 2012

Hej på er! Idag är jag glad. Jag har sovit ca 12h, jag har fått in mina pengar = jag är rik = jag ska shoppa, det är fint väder ute och jag har fått mina pengar = jag ska shoppa. Jag ska in till stan om en stund med Philippa och kanske även möter upp Magnus i min klass för en glass vid vattnet. Sjukt trevligt. Ikväll är det dessutom EM-premiär och i premiären spelar inga andra än POLEN mot Grekland. Spännande, men jag vet ju att Polen är helt värdelösa i fotboll så det lär ju bli en flopp vilket fall som helst.

Denna helgen är det shower med Stage ute på Lidingö, så helgen kommer spenderas med mina fantastiska elever och härliga jobbarkompisar. Ska bli riktigt roligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0