5:e juni 2012

Tjaaa! Hoppas allt är bra med er. Här är det bra. Kom tillbaka till Stockholm igår runt lunch och jobbade sedan från 15.30-21.00, så jag är lite seg men det går nog bra ändå. Jag håller just nu på att göra mig iordning, för idag tar babys lillebror studenten, så jag ska på mottagningen i eftermiddag. Först en snabb dejt på stan med Philippen.

Vill också bara tillägna detta inlägget till min älskade Jackie som just nu sitter på flygplanet på väg till L.A där hon ska vara i fyra veckor! När hon sedan återvänder till Sverige så stannar hon EN dag och flyger sedan vidare till Kroatien och stannar där ytterligare fyra veckor. Så jag kommer inte träffa henne förrän i augusti. JAG DÖR! Har ju träffat henne iprincip varje dag i nästan ett år och nu får jag inte träffa henne på TVÅ månader. Aaah! Kommer sakna ihjäl mig Jackie! Ha det bäst i värmen.


Detta kan vara den fulaste bilden som är tagen på mig detta året, men Helle och Jackie är fina :) Party girls!
Seriöst. Så kort att jag står på tå och vad är det för jävla min med munnen? Come on Nicole...


Kommentarer
Postat av: Jackie

Du är ju den sötaste <3 Kommer sakna dig med baby!

2012-06-07 @ 05:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0