20:e juni 2012

Hej på er! Sitter i min soffa och njuter av att So you think you can dance har startat igen, samtidigt som att jag brottas med huvudvärk och en grov trötthet då jag har barnvaktat från 07.00 imorse. Jag lämnade kidsen på dagis och fritids, åkte hem till baby och vilade i ett par timmar, satt i solen och sen var det dags att hämta barnen från dagis och fritids. Vi satt i solen vid "plaskis" och gottade oss i ett par timmar.

Det är skönt att det har börjat bli lite fint väder igen, men det lär väl försvinna till midsommar antar jag. Förhoppningsvis är det fint imorgon, jag har bara planer på att gymma och träffa pojkvännen, så förhoppningsvis är det väl fint väder så vi kan sola lite.

Nä, usch, nu måste jag nog faktiskt ge upp och gå och lägga mig, trots att sytycd inte är slut än. Men mitt huvud gör så förbannat ont så jag orkar inte. Bara det inte är nån jävla migrän nu igen. Hade det förra veckan och låg hemma och kräktes typ hela dagen. Hate it.


I brist på andra bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0