19:e juni 2012

Hallå hallå. Tisdag idag och solen lyser för en gångs skull. Kanske är sommaren på väg nu? Jag har precis gjort mig klar för att åka in till stan och luncha med Evelyn som jag inte har träffat sen skolavslutningen. Så konstigt! Jag träffar ju dessa människorna varje dag annars, så när man inte har setts på två veckor känns det som att man har missat en del av deras liv. Haha. Medans när jag träffar dom i Göteborg är det som att ingenting har förändrats, som att vi träffas varje dag.

Jaja, nu ska jag sluta analysera. Efter lunchen med Evelyn så ska jag försöka ta mig till gymmet. Problemet är att jag känner av att en urinvägsinfektion kan vara på G, vilket jag får lite panik över. Får se hur det artar sig under dagen, förhoppningsvis går det över. Dessutom har baby opererat sig imorse och det gick inte så bra. Skadan vad värre än de trott, så han måste få en ny operations tid, i juli någon gång, då han får sövas istället (nu körde han med lokalbedövning). Han får inte gå på en vecka heller, så jag ska försöka ta mig förbi honom i eftermiddag om inte urinvägsinfektionen blivit värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0