What makes you beautiful

HEJ :) Fredagen den 13:e idag! Någon som märkt av något? Inte jag än så länge iallafall. Jag har haft en hyfsat bra dag, förutom att jag fick sitta ner ännu en lektion idag. Den enda fysiska lektionen vi hade, nämligen balett. Fortfarande halsont men också urinvägsinfektion som inte vill bli bättre... suck. Får gå till läkarn på måndag. Förutom balett har vi haft klassråd, jazz och sång. Fast på jazzen hade vi mentalträning typ, eller ja, snack om hur man ska tänka och så vidare för att komma längre med sig själv i dansen. Det var väldigt intressant och som vanligt satt jag och pratade alldeles för mycket. Ska alltid tänka högt liksom... Suck Nicole! Men sedan i slutet blev jag så trött helt plötsligt att jag somnade på golvet och vaknade av att jag låg och ryckte, hahah.

Ikväll blir en lugn hemmakväll tror jag. Iallafall som det ser ut just nu. Helgen kommer i övrigt nog vara rätt lugn. Det snackas lite bio med mina tjejer Philippa och Jackie, sedan snackas det att jag ska åka ut till Solna och kolla på Laszlos klass (baletten som jag gick på för ett halvår sedan), sedan på söndag är det möte med Stage. Snart drar det ju även igång ute på Lidingö, tjoho!


Balett


Vackert My, vackert! ;D


Fint


Isabella spelar piano


Rosanna och Maria målar fransmän


Och jag är värsta rebellen som ligger på pianot, gangsta style


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0