Vuxenpoäng

Idag har jag slitit som ett djur. En heldag i skolan med mycket diskutioner och dåligt humör. Jag kände att mitt tonårs-jag kom fram ett antal gånger, vilket inte änns jag uppskattade. Kämpade för att hålla humöret uppe, men det blev tillslut att jag undvek människor och åkte hem fort som fan efter skolan.

Ikväll har jag tvättat kläder HELA kvällen. Från 19 till 22.30. Dessutom vikt tvätt, hängt upp allt, bäddat sängen och betalat räkningar hör och häpna. Helt plötsligt försvann tonårs-Nicole och jag blev vuxen-Nicole och tjänade en massa vuxenpoäng ikväll. I tvättstugan satt jag dessutom och läste Metro...

Nu ska jag sova så jääävla hårt.


Cool tjej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0