Finfredag

Hellu på er. Idag är det lördag och Nicole lyckades sova till 13.20. Inte helt ok, med tanke på att jag skulle tagit en balettklass kl 11.30. Haha, sjukt orutinerat faktiskt. Just nu sitter jag och ska alldeles strax gå till bussen för att åka till Nacka forum och införskaffa mig lite saft. Ikväll ska jag nämligen ut med Emma Brovall (wie) och vi ska faktiskt hänga med några gamla klasskompisar från gymnasiet! Det var ju INTE igår. Ska bli riktigt trevligt.

Igår så var det finfredag på ackis och eftersom vi bara hade en danslektion (vi kollade på film på balettlektionen) så var vi flera stycken som faktiskt orkade gå in för det. Jag hade t.o.m på mig klackar dagen till ära. Haha! På kvällen satt jag hemma och mös med tacosmiddag och kollade på Borat. Sjukt nice.


Myspys, jag och Ceccan i våra finfredags outfiter.


Mitt tacos-sällskap.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0