Finfredag på Balettakademien

Varje fredag kör min klass något som vi kallar för "Finfredag". Det är den dagen då man inte får komma till skolan i mjukiskläder, utan endast ska ha det då vi har dansklasser. Resten av tiden ska man ha finkläder. Jag har varit riktigt dålig på det och har istället stylat till det på dansklasserna med en fin magtröja eller något. Har endast varit med på finfredag typ en gång... och IDAG. Tog på mig en klänning för första gången i skolan - chocker! Mange är ju den som går in för det mest med slips och kavaj, men idag var väldigt många i klassen fina!


Elin var VÄLDIGT fin idag! All in! (hon hade även blomma i håret som ej syns)


Jossan var också fredagsfin, Isabell satsade inte lika mycket dock.


Jag med min (som Elin så fint sa) "bloggpose". Jossan var så söt och ba "Men asså, varför vrider man in fötterna liksom?", jag ba Hellooo, 'Broken doll-pose', ursäkta mig! Precis som i ANTM! (minus tungan då)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0