7:e januari 2012

Lördag idag och två dagar kvar till skolstart. ÅNGEST! Inte för att jag inte vill tillbaka till skolan, utan för att jag vet inte fan hur jag ska orka mig upp på måndagmorgon, eller tisdagmorgon heller för den delen. Nu är det döden att gå upp vid 11 liksom. Hur ska det här gå? Dessutom är jag så jävla otränad man kan vara just nu, jag har ju bara slappat hela lovet. Inte bra! Vad hände med morgonsitupsen?

Idag blir det nog att ta det lugnt här hemma. Jag behöver städa upp här i sovrummet efter min vistelse i Göteborg. Det är k a o s. Sedan är mitt kylskåp helt tomt eftersom jag inte har varit hemma på två veckor så det behövs fyllas på. Fan, sa jag att det var lördag idag? Varför har jag inga planer på att gå ut? Dåligt! Sista lördagen innan skolan och jag har planer på att städa... Riktigt sorgligt. 

Nä, dags att klä på sig, föna håret och göra någonting vettigt. Här kan man ju inte sitta hela dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0