19:e januari 2012 @ ackis

CHACHA. Nu sitter jag här hemma och ska strax lägga mig och mysa lite i sängen. Det har varit en bra dag förutom min försovning imorse - inte ok. Vi hade jazz som gick bra, det var kul och givande, vilket även baletten var. Sist hade vi kontaktimpro vilket inte riktigt är min grej, men det var rätt så roligt idag ändå.

Efter skolan träffade jag min kära, fina, snygga vän EMMA BROVALL. Som jag har saknat den tjejen! Hon är fantastisk. Jag har inte träffat henne på över ett år, vilket är sjukt illa, så idag satt vi och snackade i typ fyra timmar om allt mellan himmel och jord. Jävligt nice faktiskt.

Lite bilder från dagen:


Idag var det Mange som taffsade sig själv mellan benen...



Flera gånger dessutom...






Och visar sin drömstorlek med händerna ...(Mange, vad är det för fel på dig egentligen?)



Jag var ju ambitiös idag och kom tidigare till balettlektionen för att öva påmin tenduer... snyggt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0