18:e januari 2012

Hej på er. Hoppas ni mår bra. Jag är lite smålack, min telefon är helt retard så jag får inga sms. Plus att jag insåg att det är två månader sedan Fiffi dog idag. :(

I övrigt har det varit en mycket bra dag. Väldigt givande. Förutom min sista lektion, streeten. Den gick åt helvete, men det kan vara rätt kul att skratta åt sig själv ibland... eller i mitt fall stå med tårar i ögonen för att man blir så ledsen. Haha. Förutom street så hade vi endast modernt och jazz. Mycket roligt. Efter skolan idag gick jag och några i klassen och fikade på The coffee place på Drottninggatan. Bästa fiket i stan. Vi satt där i typ två timmar och bara tjötade och jag tjockade mig som fa-an. Bad om mycket grädde och det fick jag.  ( se bild längre ner )

Bilder från idag:


Snygg Andrea står och taffsar på sig själv lite... hmm..




Sjukt taggad på street.


Taggad klass (Maria garvar åt att Johan precis hade snärtat till mig med sin nyckelknippa. Han skulle slå till mig på rumpan med den, tror jag, men smällde till mig på ett annat ställe istället... INTE OK och FAN vad ont det gjorde... h*runge)


Min fika... seriöst, jag får lite pirr i magen av att se denna bilden - SÅ gott är det.
Varm choklad (med grädde ofc) och en brownie med nötter (och grädde ofc...)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0