Torsdag

Hej gott folk! Hoppas det är bra med er. Själv är jag rätt trött. Gick och la mig klockan 23 igår och jag är van vid att lägga mig klockan 22 nu, så det var jobbigt med en timmes mindre sömn. Känner mig patetisk som går och lägger mig så tidigt, haha, men jag föredrar en timmes extra sömn före en timmes extra tv-tittande. HUR SOM HELST! Igår träffade jag Evelyn och Henric efter jobbet. Vi satt i Vasaparken och snackade skit. Hur mysigt som helst. Efter det gick jag och Evelyn en lång promenad från Odenplan till Slussen och bara snackade. Jättetrevligt verkligen. I like you very much EveLINN.

När jag kom hem slängde jag ut katten. Han är helt mongo. Han gick runt i lägenheten och letade efter ett ställe att pissa på. Han luktade på mina kläder på golvet, i mina påsar, sen hoppade han upp i sängen och jag ser direkt på honom när han tänker pissa. Så jag skrek UUUUUUUUT!!!!!!! Och fort som fan sprang han till kattlådan och pissade där. Seriöst, vad är det för fel på honom? Är det nån slags hämnd för att han får vara hemma på dagarna? Han fick iallafall gå ut, till hans förtjusning, och var ute hela natten. Jag gick och ropade på honom imorse, men han kom inte så han är fortfarande ute... Jag är bara bra när han är hungrig. Då passar det sig. Stupid cat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0