Måndag

Hej på er! Uppdaterade inget igår, eftersom jag inte gjorde något särskilt, mer än att jag var hemma hos min pojkvän en stund. Idag opererar han knät för förhoppningsvis sista gången. Dock är det första gången han blir sövd, så det var han lite nervös över (jag med). Men det kommer säkert gå jättebra.
Själv sitter jag på jobbet, jämrar mig över att helgen är slut och att det inte bli någon sovmorgon på några dagar. Sen på måndag börjar skolan... så egentligen är mina rutiner tillbaka där de alltid är. Går upp tidigt, slutar sent, får bara sova på helgerna. Dock är ju första skolveckan alltid lite speciell. Det är nollningar som gäller och schemat är mycket snällare än vad det vanligtvis är (några sovmornar). Ser fram emot skolan sjukt mycket faktiskt, samtidigt som jag försöker ta vara på att få vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0