Justin Bieber... eller?

Godmorgon! Idag är det F R E D A G ! Min sista jobbdag dessutom innan skolan sätter igång på måndag. Jag måste bara få skriva av mig om detta...

Inatt drömde jag jätteintensivt om någonting. Det var hur konstigt som helst, för jag drömde om en kille, vars ansikte jag inte kan känna igen alls, en söt kille liksom... som skulle vara min "kusin" eller någon slags släkting som jag inte har träffat på många, många år. Han hette Justin (namnet byttes någon gång under natten, minns inte namnet) och det var typ Justin Bieber, fast det var inte hans ansikte och kille var äldre än 20år iallafall. Hur som helst, så visade det sig att han har en hjärntumör och han är döende. (Gud jag fattar inte att jag faktiskt skriver ut detta?!) Så jag träffar honom och vi blir väldigt nära. Jag vill inte säga att jag blir kär i killen, men jag blir väldigt väldigt fäst vid honom och jag mådde så dåligt över att han skulle dö. Vi hade jättekul ihop dock. Jag minns att vi umgicks mycket, skrattade, men att han till slut behövde åka till sjukhuset. Jag visste att han skulle dö några timmar efter att han kom dit. Och jag var så ledsen... Han var ledsen... Sen så sa vi hejdå, men han ville att jag skulle vara med honom på sjukhuset. Han hade väldigt ont...

Jag vaknade iallafall med en jättejobbig känsla i hela min kropp. Jag märkte att jag hade gråtit till och med. Jag är fortfarande helt förvirrad över vem den här killen var. När jag vaknade och kollade på baby som sov bredvid mig så ville jag bara krama om honom jättehårt och inte släppa - det kändes som att det var han... Fast det var ju inte det. Jag är hur pigg som helst, mår bra i kroppen (för en gångs skull?!), men kan inte släppa den här drömmen.

Seriöst, jag fattar ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0