Hemkommen från gymmet

Hello. Jag är nyss hemkommen från gymmet och har precis käkat lite middag. Orkade inte gå till gymmet igår, utan gjorde lite situps och så hemma istället och så gick jag dit idag. Kändes riktigt skönt och idag tog jag i lite mer än sist. Satt dessutom och stretchade i en halvtimme, så nu är jag på G igen. Funderar på att gymma imorn också... Vad duktig jag skulle vara om jag orkade!

Nu ska jag sätta på en film och dega i soffan. Är ensam denna helgen. Baby var ute igår och kom hit inatt, han var inte jätteklar i huvudet... sen så åkte han imorse till sitt landställe med sin familj. Jag orkade inte följa med utan får vara ensam idag. Jag var jättenere igårkväll och det har hållt i sig idag, så det var nog lika bra att jag stannade hemma. Igår började jag gråta helt hysteriskt, typ hyperventilerade, när jag bara sneglade på Pancakes urna. Fattar ingenting. Har nog lite mycket i huvudet nu.


I still got it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0