Green mile

Hola! Hoppas det är bra med er. Själv sitter jag med en tjock klump i halsen och tårar i ögonen efter att dumt nog ha kollat på slutet av filmen "The green mile". Jag och baby kollade på den hemma hos honom igår, men jag var tvungen att åka hem när det var en bit kvar av filmen. Visst, jag har sett den många gånger förut, men jag tror att jag bara har sett slutet en eller två gånger... filmen brukar gå så sent på kvällarna och den är så lång att jag alltid hinner gå och lägga mig innan den är slut. Så tänkte jag att jag skulle kolla klart på den nu när jag ändå har lite dötid. Och USCH vilken dålig idé! Jag fick flera gånger ta ur hörlurarna och bläddra bland några hemsidor, för hade jag fortsatt kolla så skulle jag storbölat. Tur att jag är grym på att hålla inne tårarna... Fyfan, vilken film.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh älskar den filmen, så bra men ändå sorglig! :)

2012-08-14 @ 20:42:32
URL: http://mementos.webblogg.se/
Postat av: Joakim Forsberg

BÄSTA FILMEN :')

2012-08-14 @ 23:35:33
URL: http://joakimforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0