Bra helg

Vilken underbar helg jag har haft. I fredags efter jobbet var jag på stan med min älskling. Vi storhandlade mat och fyllde mitt kylskåp, sedan mös vi framför en film med god mat. Igår gick vi på en långpromenad, handlade lite inför kvällen, jag åkte på möte med Stage och sedan bar det hem till Jackie på förkrök. Det var hur trevligt som helst, härliga människor och bra stämning. Efter det gick vi till Pure och dansade. Det var sååå bra igår. Baby sa till och med "Det här är en stund jag vill komma ihåg, jag hoppas att jag gör det".

Idag mådde vi mindre bra. Vi sov till klockan 14, mådde piss, köpte pizza, somnade om, vaknade klockan 18, åt chips och kollade på fotboll. Vi firar faktiskt 6månader tillsammans idag, så det gjorde vi väl rätt bra genom att sova hela tiden, haha. Nu har han åkt hem och jag kollar på Sex and the city. Imorgon börjar skolan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0