15:e augusti 2012

Hej! Helt sjukt, nu är det bara fem dagar kvar till skolan börjar! Vad hände med sommaren?! På ett sätt har den varit så gaaalet lång, men på ett sätt har det gått så fort. Vad har jag gjort denna sommaren? Kommer inte ihåg... Jag var i Polen va? Eller? Jo... men det var jag.

Hur som helst! Onsdag idag, bara två dagar kvar till helgen (som jag laddar!!). Jag har massa roligt inplanerat i helgen, så det ser jag fram emot. Idag är planerna att jobba till 17, sedan ska jag träffa härliga Evelyn och min stjärna Henric. Han har ju blivit lite för känd för att umgås med mig ( ;) ) denna sommaren, så det ska bli kul att träffa honom. Haha, det är helt sjukt, en tjej som hette "hanna_youngblood" på instagram började följa mig? Jättekonstigt! Men tack Henric, du fixar followers till mig. Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0