Treats

Hellooo. Nu är jag hemma efter en trevlig eftermiddag samt kväll med fina vänner. Mötte först upp Philippa och Hanna i stan och vi fikade på Café 60 en stund innan vi tog oss till skolan och kollade på en föreställning där folk på utbildningen har satt ihop koreografier och visar upp. Det var över förväntan verkligen. Blev imponerad av många, speciellt de i min klass. Grymma! Även fina Jackie hade var med i ett nummer som var superfint. Stolt vän här!

Efter föreställningen drog jag, My, Philippa, Jackie och Martina till Treats och tog ett par cider och snackade skit en stund. Det blev tidig hemgång för samtliga och speciellt för mig som måste hålla i pengarna nu. Åååh, så tråkigt.


Åh, så DÅLIG jävla mobilkamera man har då. Hursom, Jackie och jag på Treats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0