Seghelg

Det har varit en riktigt seghelg, vilket jag gillar då jag alltid håller i gång på vardagarna. Igår var jag och käkade hos baby, sedan satt vi hemma hos hans polare och kollde på fotboll (och dom spelade tv-spel, sjukt socialt). Idag har vi också kollat på fotboll och degat. Sjukt ointressant dag, men mysig för mig som har fått vara med baby :) Nu lagar han mat och jag latar mig. Vi har ju en "du lagar mat - jag diskar"-deal, så därför är det ok för mig att inte hjälpa till...

Imorgon är det  måndag och dags för ännu en slitig vecka på Balettakademien. PÅ ONSDAG ÄR DET ÄNTLIGEN LÖNING! Åh, då kan man ju börja leva lite igen, woho!


Rosa keps och Balettakademie-byxor. Gay?


Tv-spelande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0