Let's dance

Jag är inte helt levande. Gaaash, vilken krävande vecka det har varit. Alla i klassen var helt döda idag och var man inte sjuk så var man skadad. Nästan alla hade något handikapp. Jag har någon överansträgning i låret och en jävla massa brännsår på hela kroppen för att vi glider så mycket på golvet. Så när jag kom hem la jag mig i sängen och reste mig inte upp på två och en halv timma.

Nu har jag bänkat mig framför tvn och kollar på Let's dance. Min favorit är ju SÅKLART Anton Hysén (ahhhhhhhhhhhhhhhh, vackra människaaaaaaa), men jag hejar mest på Pernilla Walgren, hon dansar ju med min klasskompis pojkvän. Så det måste man ju stödja såklart :)

... Men Anton...


Någon var ju på samma uteställe som honom... men någon vågade inte gå fram, så någon frågade Philippa om hon kunde gå fram och ta kort med min mobil... Philippa gjorde det. Någon är jävligt nöjd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0