L to the ördag

Heej! Lördag idag och jag har fått sova ut riktigt ordentligt. Huuur gött som helst. Nu har jag precis gjort mig iordning, ska strax ner till affären lite snabbt och sen blir det att städa. Jättekul - you know it. Och eftersom det är helgen innan löning så blir det ingen utgång heller. Suck, jag har typ inte varit ute sen min födelsedag.  INTE OK! Det är över tre veckor sedan. Så nästa vecka, då jävlar ska det ut och dansas.

I eftermiddag ska jag ut till abrahamsberg och käka hos baby, jag är ju helt pank så han får vara mn sugardaddy nu... Inte för att han har så mycket mer pengar iofs... faktiskt mindre... men mer mat i sin kyl än vad jag har :) Hehe!



Louie ville också vara med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0