Bitter


Mösspåtagning 2009


Man blir helt nostalgisk när man ser alla dessa studenter som idag hade mösspåtagning. Fintfintfint! Tänk att det var tre år sedan man själv gjorde det. De som har mösspåtagning idag gick inte änns på gymnasiet när jag gjorde det. Gaaalet!

Idag har varit en riktigt bitter dag. Det enda som har varit bra är vädret. 19+ stod det när jag åkte hem från skolan vid klockan 18. Det är inget särskilt som har hänt, utan vaknade helt enkelt på fel sida. Så ikväll har jag låst in mig i min lägenhet, själv, med en påse chips och två liter Coca cola. Ska kolla på Let's dance, dräggla åt Anton Hysén, sakna min baby som är borta över helgen och så ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0