24:e april 2012

Hej på er. Sitter helt döende i soffan, för ovanlighetens skull, hehe. Jag kom hem från skolan för en stund sen och ska bara chilla ikväll. Tanken var att jag skulle ta Karl och Knuts klass ikväll, men den slutar så himla sent och det har varit en riktigt lång skoldag känns det som (kanske för att jag för en gångs skull tog mig upp till en morgonklass) så nu är jag helt slut. Jag velade länge fram och tillbaka, men insåg att det enda jag skulle gå på var ren vilja, vilket kanske inte hade räckt för att orka hela kvällen.

Om en timme kommer baby hit och myser med mig. Tydligen ska vi kolla på fotboll, men då får han muta mig med något... förslagsvis Coca cola... eller chips... :D Imorgon blir också en annorlunda dag, vi har bara två teoriklasser på förmiddagen, sen slutar jag. Då blir det hem och powernapa, sen jobba på kvällen. Tjo-ho!

Dags att hoppa in i duschen. Varför "hoppar" man in i duschen?...


Ni ser: piggaste tjejen i stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0